WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM (WDEC)

 Nak tak satu krim yang boleh menyelesaikan semua masalah kecantikan wanita… ???

Krim Kecantikan Paling HOT di Malaysia
√   Anda ada masalah kulit kusam, tona tak sekata, parut jerawat ?
√   Ingin tampil cantik, berseri dan awet muda?
√   Inginkan Kulit yang gebu?
 Harga women Desiree murah
HARGA PROMOSI COMBO WDEC+WDVH:-
RM120 SM/ RM 125 SS
 
FREE POSTAGE
 
NOW READY STOK!!!

Terima Kasih kerana anda terus setia menjadi pengguna kami.
Semoga anda Terus Kekal Sihat, Awet Muda, Kekal Cantik Jelita dan gembira dengan Transformasi yang telah berlaku pada diri anda…
KINI IANYA BUKANLAH SEKADAR IMPIAN,
INILAH RAHSIA TRANSFORMASI KEJELITAAN WANITA YG SEBENAR…
 prof-pic-wd

FUNGSI UTAMA WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-

  • Membantu meregenerasi, merevitalisasi dan memelihara sel kulit agar selalu tampak awet muda.
  • Memperbaiki elastilasi, mengencangkan serta menguatkan struktur kulit
  • Membuat kulit cerah seperti semulajadi
  • Mencegah kulit dari kusam
  • Menyamarkan garis halus
  • Membantu mencegah dan mengatasi masalah kulit seperti flek hitam akibat sinar matahari, jerawat, garis halus, luka dsb.
  • Membantu menjaga kesihatan rambut, mata, kulit, sistem pencernaan dan sistem  kardiovaskular.
  • Menyamarkan kesan parut serta noda hitam
  • Sebagai antioksidan alami
  • Meremajakan kulit anda
  • Menganjalkan dan menegangkan kembali payudara anda yang kendur
  • Mencerahkan kawasan pelipat2 yang gelap dan puting payudara
  • Menaikkan seri wajah
  • Menegang dan peningkatan serta-merta tisu kendur.
  • Menghilangkan Double Chin (V-Shape)
  • Membantu melembapkan kulit secara natural dan menjaga kadar air kulit agar terhindar dari masalah dehidrasi.
#WDEC untuk wanita dari pelbagai golongan
*** P/s : BUKAN UNTUK KANAK-KANAK  ***
√ Tindakbalas mengikut tahap kesihatan & hormon individu
√ Sentiasa positif
√ Penggunaan konsisten
√ Minum air masak secukupnya
√ Ikhtiar dan Tawakkal
INSYAALLAH

LULUS KKM


BAHAN-BAHAN UTAMA WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-
  • Punica Granatum Extract :
    • Membantu masalah keradangan perut , Membantu melegakan Cirit Birit.. Malah ia juga membantu mengurangkan tekanan darah tinggi… Pesakit Anaemia atau kurang darah juga mendapat manafaat daripada buah delima… Paling best kan.. Delima nih sangat Berkesan untuk menangani masalah darah gemuruh dan panik.
  • Soy Protein :
    • Ia akan membantu melindungi kulit daripada kerosakan dan anti-penuaan. Soya juga boleh mencerahkan kulit yang diingini oleh wanita yang mempunyai warna kulit yang tidak sekata dan masalah kulit seperti sinaran matahari.
  • Soy Isoflavanoes :
    • Ia akan Melancarkan Metabolism, Melancarkan pencernaan, Merupakan nutrisi pelengkap, Meningkatkan sistem imunisani, Memperkuat struktur matriks tulang, Menstabilkan tekanan darah, Menurunkan kadar kolesterol darah, Menstabilkan kadar gula darah, Mencegah obesiti, Mencegah penyakit ginjal, Mengurangi gejala jantung koroner (kardiovaskular), Mengurangi gejala stroke, Mengurangi gejala sakit urat, Menghilangkan rasa lelah dan lesu, Mengurangi gejala menopause, Memperlambat penuaan sel, Mencegah tumbuhnya kanser, terutama kanser payudara dan prostat, & akan Menambah daya ingat dengan meningkatkan fungsi kognitif.
  • Vitamin A :
    • Ia dapat mengurangkan kedutan , menyembuh luka, menjadikan kulit licin dan sekata, mengurangkan tompok coklat dan pigmentasi, mengurangkan pengeluaran sebum dan merawat jerawat.
  • Vitamin C :
    • Ia membantu untuk mengurangkan garis-garis halus, parut, dan kedutan. Malah ia berupaya memusnahkan radikal bebas yang merosakkan sel-sel dan keanjalan kulit, justeru memperbaiki rupa keseluruhan dan kesihatan kulit.
  • Vitamin E :
    • Ia membantu mengurangkan Sunburn,  mencegah tanda-tanda penuaan serta memiliki ciri-ciri pelembap kulit yang sangat baik.
    • Ia juga membantu untuk mengelakkan kehilangan air di kulit, dan dengan itu meningkatkan kandungan kelembapan semulajadi kulit.
  • Trifolium Pratense Blossom Extract :
    • Ia dapat Merawat Gangguan Kitaran Haid, Kesakitan Semasa Haid, Pendarahan  Uterin dan penyakit lain.
    • Ia juga sangat sesuai untuk meringankan gejala putus haid.
  • Pueraria Mirifica :
    • Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut,menambah saiz payudara,menegangkan payudara dan punggung,mencerahkan kulit,menganjalkan kulit ( awet muda ),melambatkan proses penuaan,melangsingkan badan,menghalang jangkitan pada vagina & pundi kencingnmembantu pertumbuhan rambut,mengetatkan vagina, mengurangkan migrain dan mengah,mengatasi masalah sukar tidur.
  • Rose Arometerapi :
    • Ia dapat menciptakan suasana romantis dan penuh gairah, memperbaiki metabolisme dan sistem peredaran darah, menyeimbangkan hormon, meringankan – kepekaan kulit sensitif dan alergi

 


CARA PENGGUNAAN WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-

  • Cara Penggunaan yang paling wajib dan konsisten perlu sapu di nadi tangan dan leher.
  • 2kali sehari.
  • Dan jika nak di gunakan untuk fokus masalah2 tertentu kita ada cara penggunan  yang lebih tepat yang akan di hantar sekali semasa penghantaran produk .
Nak tengok cara penggunaan women desire Essential Cream secara video.
Tengok bawah ni atau KLIK SINI
BAGAIMANA WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM (WDEC) BERTINDAK:
  • WDEC ni bertindak dari dalam badan kita .
  • Mula sapu WDEC pada 3-point nadi yang penting
  • WDEC akan diserap ke pembuluh darah.
  • Akan ada tindakbalas yang berlaku .

TESTIMONI WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM (WDEC)

Women Desiree kurus
Masalah jerawat
Kurus lepas bersalin
Parut jerawat
Ibu berpantang
Kulit kusam
HILANGKAN jerawat

Buat Pengguna Women Desiree Essential Cream

===========================================
Saya memang selalu dapat soalan femes macam ni :-

◆ Kenapa bila makan Supplement, saya rasa pening, nak muntah, letih ❓
◆ Kenapa bila ambil Supplement urin berwarna kuning pekat❓
◆ Dah lama ambil Supplement tapi masih takde pape perubahan pun.

Sebenarnya semua soalan diatas hanya ada satu jawapan yang konkrit iaitu HEALING CRISIS.

Healing Crisis

 

APA ITU HEALING CRISIS ???

Maksud ‘HEALING CRISIS’ ialah –>> jangkamasa penyesuaian apabila mula mengambil suplement.

Ia adalah proses berterusan dalam badan yang mengambil masa untuk membersih dan membina semula sel-sel badan yang telah rosak akibat radikal bebas.

Semasa proses penyingkiran toksin, badan akan mengalami tanda dan simpton yang membuatkan rasa tidak selesa, dalam perubatan china, penyembuhan terbaik sentiasa didahului dengan krisis penyembuhan.

  • Healing crisis adalah petanda baik baik bagi anda yang mengambil suplement sebab itu menandakan suplement tersebut berkesan dan bertindakbalas dengan sistem tubuh kita.
  • Mungkin ada yang merasakan masalah mereka semakin teruk tetapi sebenarnya tidak..tu adalah petanda krisis penyembuhan secara semulajadi..

Adakah healing crisis sama kepada setiap orang ???

  • Jawapannya adalah TIDAK !!!
  • Setiap orang akan mengalami proses penyembuhan yang berlainan.
  • Ada yang akan mengalami krisis penyembuhan sebaik sahaja mereka ambil makanan tambahan.
  • Ada yang akan merasai selepas satu atau dua bulan
  • Lebih banyak toksin didalam badan, lebih teruk krisis penyembuhan yang akan dalami.
  • Tempoh masa yang dialami juga berbeza mungkin 2-3 hari atau berbulan lamanya.
  • Selepas mengambil suplement dan mengalami healing crisis, ramai yang bertambah baik kesihatan mereka dan tak kurang juga yang tak rasa pape perubahan pun..
  • Masa yang sepatutnya dapat rasa perubahan setelah ambil suplement adalah 1-2 bulan.
  • Sekurang2nya rasa lebih bertenaga, pergerakan sistem usus lebih baik dan lain2.

Tapi jika MASIH TAK ADA apa-apa perubahan cek semula perkara2 ni :-

  • Tidak mengamalkannya dengan konsisten
  • Tidak mengikut dos yang disyorkan
  • Terus berhenti bila mengalami healing crisis sebab takut
  • Pemakanan yang tidak sempurna
  • Gaya hidup yang tidak sihat
  • Mengalami penyakit kronik yang memerlukan tempoh untuk sembuh
  • Mengalami masalah emosi dan lain-lain

HEALING CRISIS & PENYEBAB

Tanda-Tanda Krisis Penyembuhan

  1. Keletihan, berasa mengantuk
    • PENYEBAB :
      • Tubuh berasid, fungsi hati yang lemah, terlalu letih, memerlukan rehat yang lebih.
  2. Sakit kepala, kepala terasa berat
    • PENYEBAB :
      • Tekanan darah yang tinggi, tanda-tanda detoksifikasi
  3. Demam, demam sedikit, keresahan
    • PENYEBAB :
      • Metabolisma meningkat, merangsang fungsi imun badan
  4. Cirit-birit, kerap membuang air besar, najis berwarna gelap dan berbau, air kencing berbau busuk
    • PENYEBAB :
      • Tanda detoksifikasi, sisa-sisa toksin terkumpul di dalam kolon
  5. Kembung, perut bergas
    • PENYEBAB :
      • Sistem penghadaman yang lemah
  6. Ruam, gatal kulit, peluh berbau busuk, rembesan mukus, kelemumur
    • PENYEBAB :
      • Fungsi hati yang lemah, kesihatan kolon dan sistem penghapusan yang lemah
  7. Pengeluaran lendir seperti kahak, hidung berair
    • PENYEBAB :
      • Fungsi paru-paru lemah, mengeluarkan kahak, tanda detoksifikasi
  8. Hidung berdarah
    • PENYEBAB :
      • Mungkin tanda anemia (tidak cukup darah merah)
  9. Sakit di bahagian otot dan sendi
    • PENYEBAB :
      • Tubuh berasid, toksin terkumpul di tempat yang sakit
  10. Merasa lebih sakit di bahagian yang terjejas
    • PENYEBAB :
      • Proses penyembuhan semakin cepat
  11. Insomnia atau hiperaktif
    • PENYEBAB :
      • Sistem Saraf yang lemah
  12. Haid tidak teratus, perubahan pada kitaran haid, gatal di punggung, semakin banyak mengeluarkan lendir
    • PENYEBAB :
      • Ketidakseimbangan hormon, sedang memperbetulkan hormon
  13. Pendarahan ketika membuang air besar
    • PENYEBAB :
      • Mungkin buasir
  14. Pening, lapar
    • PENYEBAB :
      • Hipoglisemia (paras gula dalam darah yang lemah)
      • Anemia (tidak cukup darah merah)
  15. Loya, sembelit, sedu
    • PENYEBAB :
      • Sistem penghadaman lemah, masalah hati
  16. Slight Edema (bengkak)
    • PENYEBAB :
      • Masalah buah pinggang

CARA TERBAIK UNTUK HILANGKAN HEALING CRISIS :

  • Minum air yang banyak untuk memastikan healing crisis sekurang-kurangnya 3L sehari. In syaa allah, kesan yang anda alami itu akan berkurangan.
  • Mengambil buah-buahan dan sayur-sayuran untuk mengurangkan kesan healing crisis kerana dapat membekalkan serat supaya toksin boleh dikeluarkan melalui najis….
  • Dapatkan rehat yang secukupnya..

Jadi.. Anda Tidak Perlu risau jika ada simptom2 yang mencurigakan berlaku…

Women Desiree Essential Cream

BERMINAT ???

DAPATKAN HARGA PPROMOSI KOMBO WDEC SEKARANG SEBELUM KEMBALI HARGA ASAL !!!

Women Desiree murah
  • 1 Jar (15g) – Untuk kegunaan 3-5 minggu

>>>     SMS / WHATSAPP :-   Kak AiN   @  011 – 323 66 361     <<<

>>>     SMS / WHATSAPP :-   Kak AiN   @  011 – 323 66 361     <<<

TERBARU!!!

Produk-Produk Keluaran Women Desiree


 

PENGHANTARAN

KAMI MENGGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1 KE 3 HARI WAKTU BEKERJA.
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER) AKAN DIBERIKAN
SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

>>>     SMS / WHATSAPP :-   Kak AiN   @  011 – 323 66 361     <<<

>>>     SMS / WHATSAPP :-   Kak AiN   @  011 – 323 66 361     <<<

Terima kasih kerana memilih berurusan dengan kami!!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s